❤️Lieve vrienden van Stichting Josje, daar zijn we weer!❤️

Afgelopen vrijdag, 19 juni 2020, hebben we ons 2de Stichting Josje moment beleefd!

Met een club van 22 mooie mensen met een bijzonder kindje hebben wij bij Het kookpunt Liessel een hele gezellige avond gehad.

Naast veel te hebben gelachen om onze fantastische kooktalenten tijdens de clinic, zijn er weer allerlei gesprekken gevoerd, van soms emotionele aard tot super praktische tips en aanknopingspunten.

Het is mooi om, met zoveel verschillende mensen en gezinnen met dat bijzondere stukje, te mogen ervaren dat onze wondertjes onze levens in positieve zin kunnen verrijken. ❤️
Wij kijken wederom ontzettend uit naar een volgende bijeenkomst met een hopelijk net zo mooi aantal mensen, om maar weer eens te beseffen hoe speciaal we ons mogen voelen! Van sommige aanwezigen hebben we zelfs al een aantal leuke ideeën gehoord.
Dank aan alle sponsoren die deze avond hebben mogelijk gemaakt!
Namens Stichting Josje,
Bart en Dorine