Op 20 april hebben de leerlingen van Basisschool Tijl Uilenspiegel Deurne met z’n allen vele rondjes hardgelopen op de atletiek baan in Deurne om geld in te zamelen voor Stichting Josje.

Stichting Josje en Josje zelf waren erbij en zijn nog steeds onder de indruk van de geweldige inzet. Wat werden er veel rondjes afgestempeld.

En vandaag was het dan zover, de bekendmaking en uitreiking van het bij elkaar gerende bedrag. Met z’n allen hebben die kanjers €1.005,16 bij elkaar weten te rennen, helemaal geweldig!

Inmiddels zijn we enthousiast aan het kijken wat voor mooi aangepast speelgoed we kunnen gaan kopen voor alle bijzondere kindjes van Medisch Kinderdagverblijf Binderen te Helmond! We houden jullie op de hoogte!

Namens ons allemaal kei bedankt voor jullie inzet!