Hallo allemaal, daar zijn we weer!

Vorige week werd aan ons gevraagd of we op vrijdag 21 december samen met Josje op Obs de Hasselbraam, waar Mats op school zit, om 08:30 uur aanwezig wilden zijn. Wij wisten toen nog helemaal niet wat voor moois ons te wachten stond.
Rond 09:00 uur toen alle kindjes in de zaal zaten mochten wij als Stichting Josje op het podium komen om wat te vertellen over Josje en de Stichting!

In het kader van “Iets doen voor een ander” hebben we van Obs de Hasselbraam een cheque ter waarde van 1.000 euro in ontvangst mogen nemen!

Met dit prachtige bedrag gaan we mooie bijeenkomsten organiseren voor gezinnen met bijzondere kindjes.

Obs de Hasselbraam: dank jullie wel!!!

Wij houden jullie op de hoogte!

Hoeveel geld is er geschonken door OBS de Hasselbraam?

De leerlingen van OBS de Hasselbraam hebben maar liefst €1000,- geschonken aan Stichting Josje. Heel erg bedankt!

Update

Hey kids van Obs de Hasselbraam !

Wat superleuk dat jullie nog even zijn doorgegaan met sparen voor onze Stichting na die al fantastische bijdrage van afgelopen Kerstmis.

Namens Josje hartstikke bedankt!